Tropical winter

Bara för att det är kallt, mörkt och ruggigt ute så behöver man inte sluta klä sig med lite färg! Jag var inne på Frida Fahrmans blogg där hon behövde lite råd om hur hon skulle matcha sitt färgglada bohemiska halsband från indiska (som för övrigt är super snyggt) och jag tycker att man kan matcha ett färgglatt halsband med just färger och mönster för att sedan hålla resten av outfiten clean, riktigt snyggt kan det bli, lite missmatch i en bra bemärkelse.
Den här outfiten visar lite på hur jag tänker då (och tunikan från Roberto cavalli är ju helt fantastisk)


Tropical winter
Tropical winter by mariaellen featuring Opening Ceremony

Items in this set:
BUTTERFLY SILK TUNIC, 490 GBP
Opening Ceremony V-Neck Cardigan, $322
Current/Elliott The Skinny distressed jeans, $240
IMPERIALE 95 BOOTIE, 612 GBP
Falconiere Klimt Peacock Necklace, $1,095

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej!

grattis till vinsten!

lyssna inte på alla som säger att den är ful.

dom är bara avundsjuka, designade cirkus 10 stycken själv. Jag förstår inte att jag inte kom på något som din! den är supersöt och du kan vara riktigt stolt!

denna kommer jag köpa till våren:)

ha en god jul!

2009-12-23 @ 01:04:23
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: Mariaellen

Hej! Tack så mycket! Misstänkte nästan att det skulle bli så att vissa skriver elaka kommentarer, men det är väl som du säger att dom bara är avundsjuka! Jag är iallafall så otroligt glad att jag vann!! =)

Tack för din peppning!!



God jul!!

2009-12-23 @ 01:12:59
Postat av: C:et

Guud vilken fin tröja! Örhängena och skorna var oxå sk#t snygga! hihi

Kram

2009-12-23 @ 08:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0