Papegoja




Den här underbara toppen fann jag på MQ (Zoul) häromdagen, total kärlek! Ett kap för 249kr




Men frågan är hur man matchar den på bästa sätt!
Det här är en tröja jag tänker ha till sommaren, med brunbränd kropp, jeansshorts och ruffsigt strandhår!
Så jag tror att jag lägger in den i garderoben i ett par månader! :)
Jag hade gärna matchat den så här; (färgstarkt mot det neutrala)






summer
summer by mariaellen featuring Current/Elliott shorts

Items in this set:
CURRENT ELLIOTT 1957R THE ROLL SHORT/mirabella(ミラベラ), 24 JPY
Antik Batik Bongo beaded sandals, $210
Louis Vuitton - Speedy 30 - Leihen oder Mieten bei Fashionette.de, 455 EUR
Sunhat with Shell, $120
ImageBam - Fast, Free Image Hosting and Photo Sharing





Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hej, om några timmar avslutas min tävling där man kan vinna en valfri t-shirt/body från paul Frank. Bara ett litet fredagstips sådär;=)

Kram Erica



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-ett-barnplagg-fran-paul-frank/



Ps: Vore kul om du ville "hälsa på" hos mig även om du inte ville tävla, jag gillar din blogg, kanske du gillar min?? ds

2010-02-26 @ 19:48:45
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0